Docstoc

sayang

Document Sample
sayang Powered By Docstoc
					Thursday, December 16, 2004 3:39:00 AM
Buat sayang :-*

Valentine hari tu ayang tanya tang mane kite sayang kat ayang. Time tu
kite tak dapat nak jawab. Semalam ayang
merajuk ngan kite! , kite dah penat nak layan. Ayang call kat kite kite
malas nak jawab.

Tang mane erk kite sayang kat ayang? Semalaman kite duk pk soalan tu.
Pernah ke? Maybe tak sedalam cinta Titanic atau
Taj Mahal. Sayang kite kat ayang sangatla kerdil. Sebab tu la ayang
selalu merajuk erk? Tak tahula, setahu kite:

1. Sebelum kite kenal kat ayang, setiap sem kite dapat Anugerah Dekan.
Bile dah kenal ngan ayang, setiap sem kite resit
paper. Sebelum kenal ngan ayang kite belajar pakai duit biasiswa, lepas
kenal ngan ayang, keluar makan lagi nak
mintak duit ngan emak kite.

2. Kalau ade 1 ! buah epal, kite bagi je kat ayang. Kalau ade 2 buah
epal, kita bagi yang besar kat ayang.

3. Kalau kite makan ikan, ayang makan tang badan ikan tu, kite pula makan
tang kepala ikan tu je.

4. Ayang ni tak la cun sangat, tapi kite tak pernah kutuk ayang tak cun.
Tapi kite yang hensem ni ayang lagi nak kutuk
ngan member depan kite, kata kite tak hensem langsung. Eera Fazira
berlalu depan mata, kite diam je. Takut kalau puji
kang ayang marah. Mat Indon duk depan Sogo ayang gi ngorat time kite gi
tandas. Siap mintak nombor tepon depan kite lagi.

5. Kalau keluar ngan ayang, ayang slambe nak makan Starbucks, kite tipu
kite dah kenyang, padahal bile dah sampai kat
umah kite makan mee maggi.

6. Sebelum kenal ngan ayang., kite tak pernah ade girlfriend. Selepas
ayang kenal ngan kite, genaplah koleksi ayang
ada 20 boyfriend kesemuanya.Kite tak pernah marah ayang playgirl, dah tu
ayang kata kite cam sami buddha.

7. Kalau ayang rasa nak cium kite, ayang cium terus tak pernah tanya pun.
Tapi bile kite rasa nak cium ayang, lepas tanye
lagi nak kene reject.

8. Ayang selalu pukul dada kite, tampar muka kite, cubit peha kite, kite
tak pernah tengking sekali pun, apatah lagi nak
cubit, nak! tampar,nak pukul?

9. Pernah ayang tanya kalau ayang jatuh cinta ngan laki lain, kite nak
buat ape. Kite kate kite nak bunuh laki tu. Tapi bile
kite tanya kalau kite jatuh cinta kat pompuan lain, ayang nak buat ape,
ayang kata nak bunuh kite, emak kite, ayah kite
ngan nenek kite.
10. Kite beli mask Clinique ngan ayang harga RM300 kite kate harga RM30.
Ayang beli jam tangan kat kite harga RM30
ayang kate harga RM300.

11. Setiap kali berjumpe kite bagi hadiah kat ayang, tapi setiap tahun
birthday kite ayang kate dah lupe.

12. Aritu ayang peluk kite kate nak sangat romen ngan kite, kite kata tak
boleh, dosa. Ayang kate kite tak sayang ayang.
Pastu semalam ayang pakse kite romen ngan kite. Kalau tak ayang nak break
ngan kite. Ok pukul 2 pagi kite sanggup
bawak motor sampai Jalan Pahang nak beli kondom. Ayang kate saje je nak
test kite, pastu marah kite keji. Kite
diam je duk tepi akuarium... tengok ikan emas tengah romen.

13. Kite rosakkan headphone walkmen ayang, kite ganti satu discman baru.
Ayang rosakkan kerete kite, ayang buat
derk je.

14. Sekali ayang demam, kite kene diet 2kg nak jaga ayang. Sekali kite
demam, ayang tambah berat 2kg sebab abiskan
makanan kite.

15. Kite tak pernah kata ayang pendek, ayang marah kite tinggi sangat,
member ayang ketawakan ayang.

16. Ayang datang umah kite, kite tido sofa, kite datang umah ayang, kite
gak yang tido kat sofa.

17. Mak kite belikan rantai Tiffany ngan ayang. Mak ayang tak pernah ajak
kite makan kat umah ayang walau sekalipun.

18. Kucing umah kite bersalin, kite bagi anak kucing yang paling cute kat
ayang, 2 hari je ayang bela, kucing tu dah
mati. Ayang tak kate pa pepun. Ayang bagi ikan emas yang dah dekat mati
kat kite, 2 hari kite bela dah mati.
Ayang kata nak bunuh semua anak kucing kite.

19. Ayang kalau nak pakai duit kite, terus ambil takyah bagitau. 30 ke 80
ke 100 ke selagi wallet kite ade duit. Aritu kite
nak pinjam 10 ringgit sebab terlupe bawa wallet, ayang kate kite kedekut.

sayang kat ayang..

				
DOCUMENT INFO
Shared By:
Tags:
Stats:
views:156
posted:7/12/2011
language:Malay
pages:2